Karrier


@BDPST

Ha fiatalos, pörgős környezetre és folyamatos kihívásokra vársz, nem kell tovább keresgélned!

A BDPST Group és vendéglátó egységei stabil háttérrel, magas minőségű környezetben, közvetlen hangulattal várja a kollégákat a folyamatosan bővülő csapatába.

Legyen szó akár irodai, akár éttermi, vagy szállodai pozícióról, nálunk mindig érdemes körülnézni.

Jelentkezz most az alábbi pozícióink egyikére:

BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zártkörűen Működő Részvénytársaság bővülő csapatunkba Jogász munkatársat keresünk.
Főbb feladatok, munkák:
  • Polgári és kereskedelmi jogi szerződések, beadványok és egyéb okiratok szerkesztése, véleményezése, a jogi szakterület aktuális szabályozásának nyomon követése, esetenként összefoglaló készítése a témában
  • Szabályzatok készítése, véleményezése
  • Jogi állásfoglalások készítése, véleményezése
  • Cégjogi ügyek intézése
  • Társasági döntéshozatali folyamatok és projektmunkák jogi támogatása
  • Kapcsolattartás a Társaság partnereivel
  • Eljárás különböző hivatalok, cégbíróság és egyéb bíróságok előtt
  • Egyéb, a munkáltató által kijelölt, a jogi munkakörhöz tartozó szakmai feladatok elvégzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Jogi diploma
  • Minimum 3 éves szakmai tapasztalat ügyvédi irodában vagy ingatlanhasznosító vagy szállodaüzemeltető társaságnál
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Proaktív, pozitív hozzáállás
  • Precíz, igényes munkavégzés
  • Kitűnő fogalmazó és szóbeli kommunikációs képesség
  • Microsoft word program magas szintű ismerete
  • Csapatmunkára és önálló munkavégzésre is alkalmas személyiség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Jogi szakvizsga előny, de nem feltétel

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér, dinamikusan fejlődő cégcsoport
  • Komplex feladatkör
  • Nívós projektekben való részvétel
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Jó hangulatú, családias és egymást segítő csapat
  • Tanulási lehetőség

A BDPST Koncept cégünk PR (Public Relations) Manager munkatársat keres azonnali kezdéssel.

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Munkaidő: napi 8 óra

Munkaviszony: határozatlan idejű

Tapasztalat:

  • 2-3 éves PR szakmai tapasztalat
  • angol nyelvtudás
  • turisztikai vonalon szerzett tapasztalat előny, de nem kritérium
  • social média felületek kezelésének ismerete (LinkedIn)
  • sajtókapcsolatok
  • jó íráskészség
  • jó kommunikációs képesség
  • jó problémamegoldó képesség

Feladatok:

  • Sajtóközlemények megírása, ellenőrzése
  • PR tervek összeállítása
  • Sajtótájékoztatók megszervezése
  • Sajtókapcsolatok építése
  • LinkedIn oldalak kezelése, posztok elkészítése
  • Sajtóanyagok, PR cikkek, webhírek elkészítése, ellenőrzése
  • PR ügynökséggel való kapcsolattartás
  • A BDPST Zrt. és alá tartozó hotelek teljes PR kommunikációs tevékenységének ellátása

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Érdekes feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási lehetőség
  • Hosszútávú munkalehetőség

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@bhmzrt.com címre várjuk

BDPST Hotel Zrt – Szállodaüzemeltető cégünk központi irodája Senior Event Manager munkatársat keres azonnali kezdéssel.

Tapasztalat

  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Magabiztos angol nyelvtudás (második idegen nyelv előny)
  • Minimum 3 éves rendezvényszervezői tapasztalat
  • Turisztikai és szállodai tapasztalat előnyt jelent
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
  • Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
  • Megbízhatóság, lojalitás és diszkréció
  • Nagyfokú figyelmesség és precizitás
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Önálló, igényes és szervezett munkavégzés

Rendezvényszervezési feladatok:

  • A Botaniq Collection egységeiben saját szervezésű rendezvények és megnyitó események megszervezése és lebonyolításukban való segítség és asszisztencia:
  • Preferenciák, megválósíthatósági kalkulációk és elvárások alapján rendezvény terv készítése
  • Prezentációk és időtervek készítése
  • Részletek leegyeztetése a központtal és a szállodákkal
  • Költségek bekérése, költségkalkulációk készítése
  • Ajánlatok bekérése
  • Rendezvénytervek és költségek jóváhagyatás
  • Kapcsolattartás a rendezvényen résztvevő partnerekkel
  • Együttműködő partnerek keresése és velük a kapcsolattartás
  • Rendezvénnyel kapcsolatos információk átadása a szállodáknak és a résztvevő feleknek
  • Rendezvényeken és az előkészületekben való aktív részvétel
  • Rendezvények utókövetése, kiértékelésében való segítség
  • Továbbá mindazon munkaköréhez tartozó feladat amellyel a felettesei megbízzák

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Érdekes feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási lehetőség
  • Hosszútávú munkalehetőség

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@bhmzrt.com címre várjuk

BDPST Hotel Zrt – Szállodaüzemeltető cégünk központi irodája Értékesítési asszisztens munkatársat keres azonnali kezdéssel.

Tapasztalat

  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Magabiztos angol nyelvtudás (második idegen nyelv előny)
  • turisztikai és szállodai tapasztalat előnyt jelent
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
  • Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
  • Megbízhatóság, lojalitás és diszkréció
  • Nagyfokú figyelmesség és precizitás
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Önálló, igényes és szervezett munkavégzés

Feladatok

Értékesítési részleg segítése az alábbi feladatokban:

  • Ajánlatok és promóciók összeállítása és kiküldése
  • Folyamatosan bővülő B2B nemzetközi adatbázis és hírlevél kezelése.
  • Irodákkal havi kapcsolatfelvétel, aktuális hírek, csomagok küldése, új üzleti lehetőségek kiaknázása
  • Sales részleg utazásainak szervezése, adminisztráció elvégzése
  • Prezentációk, sales anyagok készítése szállodákra
  • Piackutatás, piaci elemzések, versenytársak figyelése szállodák, éttermek szempontjából
  • Szerződések előkészítése és leegyeztetése az ügyfelekkel
  • Heti / havi szállodai riportok készítése

Revenue részleg segítése az alábbi feladatokban:

  • Rendszerek kezelése, frissítése.
  • Havi és negyedéves kampánytervezések koordinációja, promóciós tartalmak létrehozása
  • Tripadvisor menedzselése

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Érdekes feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási lehetőség
  • Hosszútávú munkalehetőség

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@bhmzrt.com címre várjuk

Verno House szálloda bővülő csapatába keressük új munkatársunkat az alábbi pozícióba.

  • Housekeeping Supervisor

Elvárások:

  • 4-5*-os szállodai környezetben szerzett releváns tapasztalat
  • Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
  • Kedves, udvarias, vendégközpontú személyiség
  • Munkához való lelkes és proaktív hozzáállás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Személyzeti étkezés biztosítása
  • Egyenruha
  • Dolgozói kedvezmények
  • Hosszú távú, megbízható munkahely
  • Igényes, kellemes munkakörnyezet
  • Fiatalos, egymást segítő csapat
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

BDPST Ingatlanfejlesztő Kft.

Bővülő csapatunkba Junior projekt manager munkatársat keresünk.

Főbb feladatok, munkák:

  • Projektek végig kísérése az indítástól a lezárásig Beruházói / ingatlanfejlesztői érdekképviseletként vezetői felügyelettel
  • Projekt szereplői pl.: Tervező(k) és kivitelező(k) közti kapcsolattartás és koordináció
  • Hatósági egyeztetéseken és műszaki kooperációkon való aktív részvétel és jegyzőkönyv készítés
  • Tendereztetések előkészítése és lebonyolítása (Alvállalkozók és beszállítók felkutatása, pályáztatása, ár-tükör készítése)
  • Projektek műszaki előkészítése (tervezési program összeállítása, pályázati és tervdokumentáció feldolgozása, műszaki és számszaki ellenőrzés, helyszíni bejárás, szükség esetén ajánlatkérőtől kiegészítő információk és tájékoztatások bekérése)
  • Tervek áttekintése, ellenőrzése, elemzése és értékelése beruházói-fejlesztői szemlélettel
  • Tervezői és kivitelezői költségvetés ellenőrzése beruházói-fejlesztői szemlélettel
  • A projekt költségvetés elemeinek összeállításában való közreműködés, nyomon követés
  • Ütemtervek készítése és betartatása
  • Rendszeres adatszolgáltatás a vezetők felé

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Építész-, vagy egyéb műszaki diploma (min. BSC)
  • 2-5 év tapasztalat ingatlanfejlesztői, lebonyolítói, tervezői, vagy kivitelezői területen
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (mind írásban, mind szóban aktív használattal)
  • B típusú jogosítvány
  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • AutoCAD és / vagy ArchiCad felhasználószintű kezelése
  • Jó kommunikációs és szervezési készség
  • Nagyfokú precizitás és munkabírás
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Megbízhatóság és lojalitás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási, fejlődési lehetőség

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

BDPST Ingatlanfejlesztő Kft.

Munkatársat keresünk Műszaki Igazgató pozícióba.

Főbb feladatok, munkák:

  • Projektek, Szakmai- és üzleti Stratégiák felállításában való részvétel, ezekre javaslattétel.
  • Megbízó vezetői  ülésein való részvétel, szakmai támogatás a döntésekben.
  • A Projekteken résztvevő Projekt Menedzser(ek), továbbá a Kivitelező(k), Műszaki Ellenőr(ök), Tanácsadó(k), Tervező(k) és Belsőépítész(ek) felügyelete, irányítása, kiválasztásukban való részvétel, velük, illetve üzleti partnerekkel történő kooperációk, Tárgyalások lebonyolítása.
  • Koncepcióalkotás támogatása
  • Tervezési fázis során tulajdonosi képviselet, tervezők felügyelete.
  • Engedélyeztetési folyamatok felügyelete, műszaki kérdésekben Projektvezető támogatása
  • Költségbecslések és előterjesztések üzleti és műszaki szakmai felügyelete, ellenőrzése, valamint műszaki kérdésekben Projektvezető támogatása
  • Hasznosítási javaslatok kidolgozásában való részvétel
  • Részvétel a vállalkozók tendereztetésének ellenőrzésében, kiválasztásában, a beérkezett ajánlatok kiértékelésében
  • Havi rendszerességű beszámoló készítése a Megbízó ügyvezetője felé,
  • Szükség szerinti adatszolgáltatás a projektért felelős gazdasági szekértő felé.
  • Ártárgyalások lebonyolítása
  • Szerződések elkészítésében való részvétel és az abban szereplő feltételek betartatása a lehető legjobb szinten
  • Megvalósítási folyamat felső vezetői szintű felügyelete
  • Változáskezelés
  • Projektek időszakos helyszíni ellenőrzése, kooperációkon való részvétel (legalább heti egy alkalommal)
  • A projekt fázisaiban felmerülő kérdések, problémák, kihívások kezelése
  • Döntések szakmai támogatása, azokban való részvétel
  • Megbízó ügyvezetőjének kellő időbeni tájékoztatása minden a megvalósítást akadályozó tényezőről
  • Kivitelezési fázis során tulajdonosi képviselet, műszaki kérdésekben Projektvezető támogatása
  • Ütemterv és költségvetés betartatása, optimalizálása
  • Pénzügyi teljesítések jóváhagyása a készültségi fok ismeretében a   Szerződés rendelkezéseivel összhangban.
  • Projektvezető támogatása az érintett partnerek (tervezők, kivitelezők, partnerek) munkájának összehangolásában, a projekt hatékony előrehaladásának érdekében.
  • Aktív részvétel a projektzárásban azt követően, hogy a Projekt(ek) bonyolítása során véglegessé válik az azok generálkivitelezőivel a Projektek befejezésére vonatkozó véghatáridő és a Projektek végleges költségvetése, a véghatáridők és a költségvetés tartásához szükséges összes, Megrendelő érdekkörébe tartozó intézkedés megtétele.
  • A Megbízó haladéktalan értesítése minden olyan új körülményről, amely a Megbízó korábbi utasításainak módosítását, megváltoztatását teszik vagy tehetik indokolttá, illetve a jelen szerződésben meghatározott feladatok teljesítését veszélyezteti.
  • Megbízott a tevékenységét mindig a Megbízó érdekében, képviseletében, a Projektekben résztvevő összes műszaki, pénzügyi, gazdasági, értékesítési, jogi és piaci résztvevővel szorosan együttműködve, egyeztetve, minden szakágra kiterjedően végzi.
  • Azt követően, hogy a Projektek bonyolítása során véglegessé válik az azok generálkivitelezőivel a Projektek befejezésére vonatkozó véghatáridő és a Projektek végleges költségvetése, a véghatáridők és a költségvetés tartásához szükséges összes, Megrendelő érdekkörébe tartozó intézkedés kellő időben történő megtétele.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Műszaki diploma (min. BSc)
  • 5-10 év tapasztalat műszaki területen
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • B típusú jogosítvány
  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Jó kommunikációs és szervezési készség
  • Nagyfokú precizitás és munkabírás
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Megbízhatóság és lojalitás

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület

Munkaidő: napi 8 óra

Munkaviszony: határozatlan idejű

A BOTANIQ Budai Klub, az ország első private members’ clubja keresi Membership Manager munkatársait. A BDPST Group idén debütáló új egysége Svábhegy szívében, egyedülálló koncepció alapján kínál teret a sportolni, pihenni és kikapcsolódni vágyóknak.

Elvégzendő feladatok:

  • A vendégek toborzásával kapcsolatos információk csoportosítása és prezentálása a tulajdonosok felé
  • Lehetőségek kiaknázása a tagoknak nyújtott előnyök és szolgáltatások fokozására
  • Rövid és hosszú távú tervek kidolgozása a tagsággal kapcsolatos célok elérése érdekében
  • Felügyeli és kezeli az összes tagsági adatot és nyomon követi
  • A klubtagokkal való aktív részvétel és az egyedi igények feltérképezése
  • A programokkal, szolgáltatásokkal és tapasztalatokkal kapcsolatos visszajelzési folyamatok kidolgozása és kezelése
  • A tagok toborzásával kapcsolatos folyamatok irányítása
  • Olyan programokat valósítson meg, amelyek ösztönzik a klub taglétszámának növekedését.
  • Ajánljon és fejlesszen ki új üzleti lehetőségeket, hogy növelje a klub tagságát, javítsa a klub bevételét
  • Kutasson fel piaci trendeket a tagsági klubokra vonatkozóan, és dolgozzon ki új üzleti stratégiákat
  • A klub által kínált meglévő szolgáltatások támogatása és fejlesztése

Elvárás:

  • Diszkréció & Lojalitás
  • Megbízhatóság
  • Microsoft Office magabiztos ismerete
  • folyékony angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • kiváló kommunikációs készség és kreativitás
  • kellemes, igényes, jó fellépésű személyiség
  • munkához való proaktív hozzáállás
  • önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Kreatív feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a hr@bhmzrt.com címre várjuk.

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Munkaidő: napi 8 óra

Munkaviszony: határozatlan

Elvégzendő feladatok:

  • Weboldalak teljes körű kezelése
  • Kreatív anyagok gyártása
  • Arculati elemek tervezése és gyártása szorosan együtt működve ügynökségekkel
  • A cégcsoport szállodáinak márkagondozása
  • Kreatív szövegírás
  • Részvétel a márkaépítés folyamataiban
  • Project management feladatok ellátása

Elvárás:

  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Angol nyelvtudás
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
  • Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
  • Megbízhatóság és diszkréció
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Önálló, igényes és szervezett munkavégzés
  • Rugalmasság

A pozíció elnyeréséhez előny:

Marketingterületen szerzett 2-3 éves tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Kreatív feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a hr@bhmzrt.com címre várjuk.

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Munkaidő: napi 8 óra

Munkaviszony: határozatlan

Elvégzendő feladatok:

  • Online marketing stratégia kialakításában és megvalósításában való részvétel
  • Szállodák és éttermek közösségi oldalainkat kezelése, posztolás
  • Content Calendar készítése
  • Social media felületekre szövegírás és content gyártás
  • Promóciók, akciók megtervezése és megvalósítása a sales és marketing osztállyal együttműködve
  • Social media és hírlevél kampányok tervezése és kivitelezése, hozzá szükséges tartalmak készítése (kreatív szövegírás, alap grafikai anyagok készítése, készítettése)
  • Facebook Business oldal ismerete- kampány kezelése és elemzése
  • Szoros együttműködés a központ sales és marketing osztályával, a többi részleggel, valamint a szállodákkal

Elvárás:

  • Microsoft Office magabiztos ismerete
  • 2-3 év releváns tapasztalat ebben a pozícióban
  • angol tárgyalóképes nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • kiváló kommunikációs készség és kreativitás
  • kellemes, igényes, jó fellépésű személyiség
  • munkához való proaktív hozzáállás
  • lojalitás
  • önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
  • megbízhatóság, diszkréció
  • jogosítvány és vezetési gyakorlat

 

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú, családias és egymást segítő csapat
  • Tanulási lehetőség

Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a hr@bhmzrt.com címre várjuk.

A BDPST Koncept Kft. Marketingasszisztens munkatársat keres azonnali kezdéssel.

PÁLYAKEZDŐK JELENTKEZÉSÉT IS VÁRJUK.

Munkaidő: 8 óra

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Főbb feladatok:

  • Részvétel marketinganyagok elkészítésében
  • Adminisztrációs feladatok
  • Személyi asszisztensi feladatok

Elvárások:

  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Angol nyelvtudás
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
  • Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
  • Megbízhatóság és diszkréció
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Önálló, igényes és szervezett munkavégzés
  • Rugalmasság

A pozíció elnyeréséhez előny:

  • Gyakornoki tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Kreatív feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő csapat
  • Tanulási, fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú munkalehetőség

A jelentkezéshez szükséges dokumentumok:

  • Magyar nyelvű, szakmai, fényképes önéletrajz

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület

Munkaidő: napi 8 óra

Munkaviszony: határozatlan

Elvégzendő feladatok:

  • Közreműködik a cég éves- és középtávú üzleti, és pénzforgalmi terveinek az előkészítésében
  • Közreműködik az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában
  • Részt vesz a különböző projektekkel kapcsolatos havi, illetve negyedéves kontrolling és egyéb pénzügyi riportok összeállításában
  • Tervelemzés, terv-véleményezésben való részvétel, önálló kimutatások készítése
  • Pénzügyi tervezésben történő aktív részvétel
  • Finanszírozási részfeladatokban történő önálló munkavégzés
  • Ad-hoc riportok önálló összeállítása
  • Kommunikál a könyvelőkkel és ellenőrzi a projekt/beruházás költségeinek megfelelő számviteli elszámolásait.

Elvárás:

  • 2+ év szakmai tapasztalat pénzügyi vagy kontrolling területen
  • Felsőfokú végzettség vagy gazdasági intézményben szerzett szakirányú diploma
  • Számviteli ismeretek
  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Microsoft Excel haladó szintű ismerete (függvények magabiztos kezelése)
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Rendszerszemlélet és jó probléma megoldó képesség
  • Jó kommunikációs készség
  • Nagyfokú figyelmesség és munkabírás
  • Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
  • Megbízhatóság és lojalitás

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Jó hangulatú és egymást segítő, fiatalos csapat

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

A Verno House szálloda bővülő csapatába keressük új munkatársunkat Éjszakai recepciós pozícióba.

Munkavégzés helye: Verno House, 1051 Budapest, Október 6. utca 26.

Főbb feladatok:

  • Szálloda éjszakai üzemeltetése
  • A check in és check out folyamatok, valamint a hozzájuk kapcsolódó adminisztrációs feladatok lebonyolítása az éjszakai órákban
  • Kapcsolattartás, információadás vendégek részére
  • Vendégpanaszok kezelése
  • Szállodai kassza vezetése
  • Napzárás lebonyolítása, elszámolások elkészítése, ellátmányok ellenőrzése

Elvárások:

  • 4-5*-os szállodai környezetben szerzett releváns tapasztalat
  • Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
  • Kedves, udvarias, vendégközpontú személyiség
  • Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Munkához való lelkes és proaktív hozzáállás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Személyzeti étkezés biztosítása
  • Egyenruha
  • Dolgozói kedvezmények
  • Hosszú távú, megbízható munkahely
  • Igényes, kellemes munkakörnyezet
  • Fiatalos, egymást segítő csapat
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

Ingatlanfejlesztő cég központi irodája részmunkaidős recepciós munkatársat keres azonnali kezdéssel.

Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület.

Munkaidő: napi 8 óra.

Munkaviszony: határozatlan.

Elvégzendő feladatok:

  • Vendégek fogadása
  • Telefonhívások kezelése
  • Postázás és iktatás
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • Irodavezető támogatása

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet lendületes csapattal
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fejlődési lehetőség

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontúság
  • Önálló, szervezett és igényes munkavégzés
  • Kellemes és igényes megjelenés
  • Megbízhatóság és lojalitás

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

Minimum elvárt munkatapasztalat: Pályakezdő

Szükséges nyelvismeret: angol nyelv ismerete előny

Szükséges iskolai végzettség: Szakközépiskola, Gimnázium

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.

BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Főbb feladatok, munkák:

  • A Tulajdonos munkájának adminisztratív támogatása
  • Irodavezető/első asszisztens támogatása
  • Utazások szervezése
  • Szerződések előkészítése
  • Megbeszéléseken való részvétel, összefoglalók készítése
  • Szervezési és beszerzési feladatok
  • Privát ügyekben segítségnyújtás
  • Tárgyalók koordinálása
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Vendégek fogadása és kiszolgálása
  • Telefonhívások kezelése
  • Postázás és iktatás
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • 3+ év releváns tapasztalat hasonló pozícióban
  • Angol tárgyalóképes nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Maximális diszkréció és megbízhatóság
  • Nagyfokú rugalmasság
  • Kellemes, igényes, jó fellépésű személyiség
  • Munkához való proaktív hozzáállás
  • Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
  • Microsoft Office felhasználószintű kezelése
  • Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontúság
  • Önálló, szervezett és igényes munkavégzés
  • Kellemes és igényes megjelenés
  • Megbízhatóság és lojalitás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil tulajdonosi háttér, dinamikusan fejlődő cégcsoport
  • Változatos feladatok
  • Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Jó hangulatú, családias és egymást segítő csapat
  • Fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Recepciós
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens

Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.