Karrier
@BDPST
Ha fiatalos, pörgős környezetre és folyamatos kihívásokra vársz, nem kell tovább keresgélned!
A BDPST Group és vendéglátó egységei stabil háttérrel, magas minőségű környezetben, közvetlen hangulattal várja a kollégákat a folyamatosan bővülő csapatába.
Legyen szó akár irodai, akár éttermi, vagy szállodai pozícióról, nálunk mindig érdemes körülnézni.
Jelentkezz most az alábbi pozícióink egyikére:
- Polgári és kereskedelmi jogi szerződések, beadványok és egyéb okiratok szerkesztése, véleményezése, a jogi szakterület aktuális szabályozásának nyomon követése, esetenként összefoglaló készítése a témában
- Szabályzatok készítése, véleményezése
- Jogi állásfoglalások készítése, véleményezése
- Cégjogi ügyek intézése
- Társasági döntéshozatali folyamatok és projektmunkák jogi támogatása
- Kapcsolattartás a Társaság partnereivel
- Eljárás különböző hivatalok, cégbíróság és egyéb bíróságok előtt
- Egyéb, a munkáltató által kijelölt, a jogi munkakörhöz tartozó szakmai feladatok elvégzése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Jogi diploma
- Minimum 3 éves szakmai tapasztalat ügyvédi irodában vagy ingatlanhasznosító vagy szállodaüzemeltető társaságnál
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Proaktív, pozitív hozzáállás
- Precíz, igényes munkavégzés
- Kitűnő fogalmazó és szóbeli kommunikációs képesség
- Microsoft word program magas szintű ismerete
- Csapatmunkára és önálló munkavégzésre is alkalmas személyiség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Jogi szakvizsga előny, de nem feltétel
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér, dinamikusan fejlődő cégcsoport
- Komplex feladatkör
- Nívós projektekben való részvétel
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Hosszútávú munkalehetőség
- Jó hangulatú, családias és egymást segítő csapat
- Tanulási lehetőség
A BDPST Koncept cégünk PR (Public Relations) Manager munkatársat keres azonnali kezdéssel.
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Munkaidő: napi 8 óra
Munkaviszony: határozatlan idejű
Tapasztalat:
- 2-3 éves PR szakmai tapasztalat
- angol nyelvtudás
- turisztikai vonalon szerzett tapasztalat előny, de nem kritérium
- social média felületek kezelésének ismerete (LinkedIn)
- sajtókapcsolatok
- jó íráskészség
- jó kommunikációs képesség
- jó problémamegoldó képesség
Feladatok:
- Sajtóközlemények megírása, ellenőrzése
- PR tervek összeállítása
- Sajtótájékoztatók megszervezése
- Sajtókapcsolatok építése
- LinkedIn oldalak kezelése, posztok elkészítése
- Sajtóanyagok, PR cikkek, webhírek elkészítése, ellenőrzése
- PR ügynökséggel való kapcsolattartás
- A BDPST Zrt. és alá tartozó hotelek teljes PR kommunikációs tevékenységének ellátása
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Érdekes feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási lehetőség
- Hosszútávú munkalehetőség
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@bhmzrt.com címre várjuk
BDPST Hotel Zrt – Szállodaüzemeltető cégünk központi irodája Senior Event Manager munkatársat keres azonnali kezdéssel.
Tapasztalat
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Magabiztos angol nyelvtudás (második idegen nyelv előny)
- Minimum 3 éves rendezvényszervezői tapasztalat
- Turisztikai és szállodai tapasztalat előnyt jelent
- Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
- Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
- Megbízhatóság, lojalitás és diszkréció
- Nagyfokú figyelmesség és precizitás
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Önálló, igényes és szervezett munkavégzés
Rendezvényszervezési feladatok:
- A Botaniq Collection egységeiben saját szervezésű rendezvények és megnyitó események megszervezése és lebonyolításukban való segítség és asszisztencia:
- Preferenciák, megválósíthatósági kalkulációk és elvárások alapján rendezvény terv készítése
- Prezentációk és időtervek készítése
- Részletek leegyeztetése a központtal és a szállodákkal
- Költségek bekérése, költségkalkulációk készítése
- Ajánlatok bekérése
- Rendezvénytervek és költségek jóváhagyatás
- Kapcsolattartás a rendezvényen résztvevő partnerekkel
- Együttműködő partnerek keresése és velük a kapcsolattartás
- Rendezvénnyel kapcsolatos információk átadása a szállodáknak és a résztvevő feleknek
- Rendezvényeken és az előkészületekben való aktív részvétel
- Rendezvények utókövetése, kiértékelésében való segítség
- Továbbá mindazon munkaköréhez tartozó feladat amellyel a felettesei megbízzák
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Érdekes feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási lehetőség
- Hosszútávú munkalehetőség
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@bhmzrt.com címre várjuk
BDPST Hotel Zrt – Szállodaüzemeltető cégünk központi irodája Értékesítési asszisztens munkatársat keres azonnali kezdéssel.
Tapasztalat
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Magabiztos angol nyelvtudás (második idegen nyelv előny)
- turisztikai és szállodai tapasztalat előnyt jelent
- Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
- Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
- Megbízhatóság, lojalitás és diszkréció
- Nagyfokú figyelmesség és precizitás
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Önálló, igényes és szervezett munkavégzés
Feladatok
Értékesítési részleg segítése az alábbi feladatokban:
- Ajánlatok és promóciók összeállítása és kiküldése
- Folyamatosan bővülő B2B nemzetközi adatbázis és hírlevél kezelése.
- Irodákkal havi kapcsolatfelvétel, aktuális hírek, csomagok küldése, új üzleti lehetőségek kiaknázása
- Sales részleg utazásainak szervezése, adminisztráció elvégzése
- Prezentációk, sales anyagok készítése szállodákra
- Piackutatás, piaci elemzések, versenytársak figyelése szállodák, éttermek szempontjából
- Szerződések előkészítése és leegyeztetése az ügyfelekkel
- Heti / havi szállodai riportok készítése
Revenue részleg segítése az alábbi feladatokban:
- Rendszerek kezelése, frissítése.
- Havi és negyedéves kampánytervezések koordinációja, promóciós tartalmak létrehozása
- Tripadvisor menedzselése
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Érdekes feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási lehetőség
- Hosszútávú munkalehetőség
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével a hr@bhmzrt.com címre várjuk
Verno House szálloda bővülő csapatába keressük új munkatársunkat az alábbi pozícióba.
- Housekeeping Supervisor
Elvárások:
- 4-5*-os szállodai környezetben szerzett releváns tapasztalat
- Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
- Kedves, udvarias, vendégközpontú személyiség
- Munkához való lelkes és proaktív hozzáállás
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Személyzeti étkezés biztosítása
- Egyenruha
- Dolgozói kedvezmények
- Hosszú távú, megbízható munkahely
- Igényes, kellemes munkakörnyezet
- Fiatalos, egymást segítő csapat
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
BDPST Ingatlanfejlesztő Kft.
Bővülő csapatunkba Junior projekt manager munkatársat keresünk.
Főbb feladatok, munkák:
- Projektek végig kísérése az indítástól a lezárásig Beruházói / ingatlanfejlesztői érdekképviseletként vezetői felügyelettel
- Projekt szereplői pl.: Tervező(k) és kivitelező(k) közti kapcsolattartás és koordináció
- Hatósági egyeztetéseken és műszaki kooperációkon való aktív részvétel és jegyzőkönyv készítés
- Tendereztetések előkészítése és lebonyolítása (Alvállalkozók és beszállítók felkutatása, pályáztatása, ár-tükör készítése)
- Projektek műszaki előkészítése (tervezési program összeállítása, pályázati és tervdokumentáció feldolgozása, műszaki és számszaki ellenőrzés, helyszíni bejárás, szükség esetén ajánlatkérőtől kiegészítő információk és tájékoztatások bekérése)
- Tervek áttekintése, ellenőrzése, elemzése és értékelése beruházói-fejlesztői szemlélettel
- Tervezői és kivitelezői költségvetés ellenőrzése beruházói-fejlesztői szemlélettel
- A projekt költségvetés elemeinek összeállításában való közreműködés, nyomon követés
- Ütemtervek készítése és betartatása
- Rendszeres adatszolgáltatás a vezetők felé
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Építész-, vagy egyéb műszaki diploma (min. BSC)
- 2-5 év tapasztalat ingatlanfejlesztői, lebonyolítói, tervezői, vagy kivitelezői területen
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás (mind írásban, mind szóban aktív használattal)
- B típusú jogosítvány
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- AutoCAD és / vagy ArchiCad felhasználószintű kezelése
- Jó kommunikációs és szervezési készség
- Nagyfokú precizitás és munkabírás
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Megbízhatóság és lojalitás
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Hosszútávú munkalehetőség
- Stabil tulajdonosi háttér
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási, fejlődési lehetőség
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
BDPST Ingatlanfejlesztő Kft.
Munkatársat keresünk Műszaki Igazgató pozícióba.
Főbb feladatok, munkák:
- Projektek, Szakmai- és üzleti Stratégiák felállításában való részvétel, ezekre javaslattétel.
- Megbízó vezetői ülésein való részvétel, szakmai támogatás a döntésekben.
- A Projekteken résztvevő Projekt Menedzser(ek), továbbá a Kivitelező(k), Műszaki Ellenőr(ök), Tanácsadó(k), Tervező(k) és Belsőépítész(ek) felügyelete, irányítása, kiválasztásukban való részvétel, velük, illetve üzleti partnerekkel történő kooperációk, Tárgyalások lebonyolítása.
- Koncepcióalkotás támogatása
- Tervezési fázis során tulajdonosi képviselet, tervezők felügyelete.
- Engedélyeztetési folyamatok felügyelete, műszaki kérdésekben Projektvezető támogatása
- Költségbecslések és előterjesztések üzleti és műszaki szakmai felügyelete, ellenőrzése, valamint műszaki kérdésekben Projektvezető támogatása
- Hasznosítási javaslatok kidolgozásában való részvétel
- Részvétel a vállalkozók tendereztetésének ellenőrzésében, kiválasztásában, a beérkezett ajánlatok kiértékelésében
- Havi rendszerességű beszámoló készítése a Megbízó ügyvezetője felé,
- Szükség szerinti adatszolgáltatás a projektért felelős gazdasági szekértő felé.
- Ártárgyalások lebonyolítása
- Szerződések elkészítésében való részvétel és az abban szereplő feltételek betartatása a lehető legjobb szinten
- Megvalósítási folyamat felső vezetői szintű felügyelete
- Változáskezelés
- Projektek időszakos helyszíni ellenőrzése, kooperációkon való részvétel (legalább heti egy alkalommal)
- A projekt fázisaiban felmerülő kérdések, problémák, kihívások kezelése
- Döntések szakmai támogatása, azokban való részvétel
- Megbízó ügyvezetőjének kellő időbeni tájékoztatása minden a megvalósítást akadályozó tényezőről
- Kivitelezési fázis során tulajdonosi képviselet, műszaki kérdésekben Projektvezető támogatása
- Ütemterv és költségvetés betartatása, optimalizálása
- Pénzügyi teljesítések jóváhagyása a készültségi fok ismeretében a Szerződés rendelkezéseivel összhangban.
- Projektvezető támogatása az érintett partnerek (tervezők, kivitelezők, partnerek) munkájának összehangolásában, a projekt hatékony előrehaladásának érdekében.
- Aktív részvétel a projektzárásban azt követően, hogy a Projekt(ek) bonyolítása során véglegessé válik az azok generálkivitelezőivel a Projektek befejezésére vonatkozó véghatáridő és a Projektek végleges költségvetése, a véghatáridők és a költségvetés tartásához szükséges összes, Megrendelő érdekkörébe tartozó intézkedés megtétele.
- A Megbízó haladéktalan értesítése minden olyan új körülményről, amely a Megbízó korábbi utasításainak módosítását, megváltoztatását teszik vagy tehetik indokolttá, illetve a jelen szerződésben meghatározott feladatok teljesítését veszélyezteti.
- Megbízott a tevékenységét mindig a Megbízó érdekében, képviseletében, a Projektekben résztvevő összes műszaki, pénzügyi, gazdasági, értékesítési, jogi és piaci résztvevővel szorosan együttműködve, egyeztetve, minden szakágra kiterjedően végzi.
- Azt követően, hogy a Projektek bonyolítása során véglegessé válik az azok generálkivitelezőivel a Projektek befejezésére vonatkozó véghatáridő és a Projektek végleges költségvetése, a véghatáridők és a költségvetés tartásához szükséges összes, Megrendelő érdekkörébe tartozó intézkedés kellő időben történő megtétele.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Műszaki diploma (min. BSc)
- 5-10 év tapasztalat műszaki területen
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- B típusú jogosítvány
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Jó kommunikációs és szervezési készség
- Nagyfokú precizitás és munkabírás
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Megbízhatóság és lojalitás
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
Munkavégzés helye: Budapest, XII. kerület
Munkaidő: napi 8 óra
Munkaviszony: határozatlan idejű
A BOTANIQ Budai Klub, az ország első private members’ clubja keresi Membership Manager munkatársait. A BDPST Group idén debütáló új egysége Svábhegy szívében, egyedülálló koncepció alapján kínál teret a sportolni, pihenni és kikapcsolódni vágyóknak.
Elvégzendő feladatok:
- A vendégek toborzásával kapcsolatos információk csoportosítása és prezentálása a tulajdonosok felé
- Lehetőségek kiaknázása a tagoknak nyújtott előnyök és szolgáltatások fokozására
- Rövid és hosszú távú tervek kidolgozása a tagsággal kapcsolatos célok elérése érdekében
- Felügyeli és kezeli az összes tagsági adatot és nyomon követi
- A klubtagokkal való aktív részvétel és az egyedi igények feltérképezése
- A programokkal, szolgáltatásokkal és tapasztalatokkal kapcsolatos visszajelzési folyamatok kidolgozása és kezelése
- A tagok toborzásával kapcsolatos folyamatok irányítása
- Olyan programokat valósítson meg, amelyek ösztönzik a klub taglétszámának növekedését.
- Ajánljon és fejlesszen ki új üzleti lehetőségeket, hogy növelje a klub tagságát, javítsa a klub bevételét
- Kutasson fel piaci trendeket a tagsági klubokra vonatkozóan, és dolgozzon ki új üzleti stratégiákat
- A klub által kínált meglévő szolgáltatások támogatása és fejlesztése
Elvárás:
- Diszkréció & Lojalitás
- Megbízhatóság
- Microsoft Office magabiztos ismerete
- folyékony angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- kiváló kommunikációs készség és kreativitás
- kellemes, igényes, jó fellépésű személyiség
- munkához való proaktív hozzáállás
- önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Kreatív feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási, fejlődési lehetőség
- Hosszú távú munkalehetőség
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a hr@bhmzrt.com címre várjuk.
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Munkaidő: napi 8 óra
Munkaviszony: határozatlan
Elvégzendő feladatok:
- Weboldalak teljes körű kezelése
- Kreatív anyagok gyártása
- Arculati elemek tervezése és gyártása szorosan együtt működve ügynökségekkel
- A cégcsoport szállodáinak márkagondozása
- Kreatív szövegírás
- Részvétel a márkaépítés folyamataiban
- Project management feladatok ellátása
Elvárás:
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Angol nyelvtudás
- Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
- Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
- Megbízhatóság és diszkréció
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Önálló, igényes és szervezett munkavégzés
- Rugalmasság
A pozíció elnyeréséhez előny:
Marketingterületen szerzett 2-3 éves tapasztalat.
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Kreatív feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási, fejlődési lehetőség
- Hosszú távú munkalehetőség
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a hr@bhmzrt.com címre várjuk.
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Munkaidő: napi 8 óra
Munkaviszony: határozatlan
Elvégzendő feladatok:
- Online marketing stratégia kialakításában és megvalósításában való részvétel
- Szállodák és éttermek közösségi oldalainkat kezelése, posztolás
- Content Calendar készítése
- Social media felületekre szövegírás és content gyártás
- Promóciók, akciók megtervezése és megvalósítása a sales és marketing osztállyal együttműködve
- Social media és hírlevél kampányok tervezése és kivitelezése, hozzá szükséges tartalmak készítése (kreatív szövegírás, alap grafikai anyagok készítése, készítettése)
- Facebook Business oldal ismerete- kampány kezelése és elemzése
- Szoros együttműködés a központ sales és marketing osztályával, a többi részleggel, valamint a szállodákkal
Elvárás:
- Microsoft Office magabiztos ismerete
- 2-3 év releváns tapasztalat ebben a pozícióban
- angol tárgyalóképes nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- kiváló kommunikációs készség és kreativitás
- kellemes, igényes, jó fellépésű személyiség
- munkához való proaktív hozzáállás
- lojalitás
- önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
- megbízhatóság, diszkréció
- jogosítvány és vezetési gyakorlat
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér, hosszútávú munkalehetőség
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú, családias és egymást segítő csapat
- Tanulási lehetőség
Magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a hr@bhmzrt.com címre várjuk.
A BDPST Koncept Kft. Marketingasszisztens munkatársat keres azonnali kezdéssel.
PÁLYAKEZDŐK JELENTKEZÉSÉT IS VÁRJUK.
Munkaidő: 8 óra
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Főbb feladatok:
- Részvétel marketinganyagok elkészítésében
- Adminisztrációs feladatok
- Személyi asszisztensi feladatok
Elvárások:
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Angol nyelvtudás
- Kiemelkedő kommunikációs és szervezési készség
- Barátságos, kedves, csapatjátékos személyiség
- Megbízhatóság és diszkréció
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Önálló, igényes és szervezett munkavégzés
- Rugalmasság
A pozíció elnyeréséhez előny:
- Gyakornoki tapasztalat előnyt jelent
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Kreatív feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő csapat
- Tanulási, fejlődési lehetőség
- Hosszú távú munkalehetőség
A jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
- Magyar nyelvű, szakmai, fényképes önéletrajz
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
Munkaidő: napi 8 óra
Munkaviszony: határozatlan
Elvégzendő feladatok:
- Közreműködik a cég éves- és középtávú üzleti, és pénzforgalmi terveinek az előkészítésében
- Közreműködik az üzleti és pénzforgalmi tervek teljesülésének ellenőrzésében és az ezzel kapcsolatos beszámolók összeállításában
- Részt vesz a különböző projektekkel kapcsolatos havi, illetve negyedéves kontrolling és egyéb pénzügyi riportok összeállításában
- Tervelemzés, terv-véleményezésben való részvétel, önálló kimutatások készítése
- Pénzügyi tervezésben történő aktív részvétel
- Finanszírozási részfeladatokban történő önálló munkavégzés
- Ad-hoc riportok önálló összeállítása
- Kommunikál a könyvelőkkel és ellenőrzi a projekt/beruházás költségeinek megfelelő számviteli elszámolásait.
Elvárás:
- 2+ év szakmai tapasztalat pénzügyi vagy kontrolling területen
- Felsőfokú végzettség vagy gazdasági intézményben szerzett szakirányú diploma
- Számviteli ismeretek
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Microsoft Excel haladó szintű ismerete (függvények magabiztos kezelése)
- Középfokú angol nyelvtudás
- Rendszerszemlélet és jó probléma megoldó képesség
- Jó kommunikációs készség
- Nagyfokú figyelmesség és munkabírás
- Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
- Megbízhatóság és lojalitás
Amit nyújtunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér, hosszútávú munkalehetőség
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Jó hangulatú és egymást segítő, fiatalos csapat
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
A Verno House szálloda bővülő csapatába keressük új munkatársunkat Éjszakai recepciós pozícióba.
Munkavégzés helye: Verno House, 1051 Budapest, Október 6. utca 26.
Főbb feladatok:
- Szálloda éjszakai üzemeltetése
- A check in és check out folyamatok, valamint a hozzájuk kapcsolódó adminisztrációs feladatok lebonyolítása az éjszakai órákban
- Kapcsolattartás, információadás vendégek részére
- Vendégpanaszok kezelése
- Szállodai kassza vezetése
- Napzárás lebonyolítása, elszámolások elkészítése, ellátmányok ellenőrzése
Elvárások:
- 4-5*-os szállodai környezetben szerzett releváns tapasztalat
- Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
- Kedves, udvarias, vendégközpontú személyiség
- Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
- Munkához való lelkes és proaktív hozzáállás
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Személyzeti étkezés biztosítása
- Egyenruha
- Dolgozói kedvezmények
- Hosszú távú, megbízható munkahely
- Igényes, kellemes munkakörnyezet
- Fiatalos, egymást segítő csapat
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
Ingatlanfejlesztő cég központi irodája részmunkaidős recepciós munkatársat keres azonnali kezdéssel.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület.
Munkaidő: napi 8 óra.
Munkaviszony: határozatlan.
Elvégzendő feladatok:
- Vendégek fogadása
- Telefonhívások kezelése
- Postázás és iktatás
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása
- Irodavezető támogatása
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet lendületes csapattal
- Hosszú távú munkalehetőség
- Fejlődési lehetőség
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Ügyfélközpontúság
- Önálló, szervezett és igényes munkavégzés
- Kellemes és igényes megjelenés
- Megbízhatóság és lojalitás
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Minimum elvárt munkatapasztalat: Pályakezdő
Szükséges nyelvismeret: angol nyelv ismerete előny
Szükséges iskolai végzettség: Szakközépiskola, Gimnázium
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.
BDPST Ingatlanforgalmazó és Beruházó Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Főbb feladatok, munkák:
- A Tulajdonos munkájának adminisztratív támogatása
- Irodavezető/első asszisztens támogatása
- Utazások szervezése
- Szerződések előkészítése
- Megbeszéléseken való részvétel, összefoglalók készítése
- Szervezési és beszerzési feladatok
- Privát ügyekben segítségnyújtás
- Tárgyalók koordinálása
- Adminisztratív feladatok ellátása
- Vendégek fogadása és kiszolgálása
- Telefonhívások kezelése
- Postázás és iktatás
- Általános adminisztrációs feladatok ellátása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- 3+ év releváns tapasztalat hasonló pozícióban
- Angol tárgyalóképes nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Maximális diszkréció és megbízhatóság
- Nagyfokú rugalmasság
- Kellemes, igényes, jó fellépésű személyiség
- Munkához való proaktív hozzáállás
- Önálló, precíz, igényes és szervezett munkavégzés
- Microsoft Office felhasználószintű kezelése
- Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Ügyfélközpontúság
- Önálló, szervezett és igényes munkavégzés
- Kellemes és igényes megjelenés
- Megbízhatóság és lojalitás
Amit kínálunk:
- Versenyképes fizetés
- Stabil tulajdonosi háttér, dinamikusan fejlődő cégcsoport
- Változatos feladatok
- Igényes, modern, kellemes munkakörnyezet
- Hosszútávú munkalehetőség
- Jó hangulatú, családias és egymást segítő csapat
- Fejlődési lehetőség
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Recepciós
- Szakmai asszisztens
- Személyi asszisztens
Jelentkezni a hr@bhmzrt.com e-mail-címen lehet.