Tévénézők milliói ismerkedhetnek meg világszerte a Dorothea Hotel és Budapest szépségével


@BDPST

A BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében megvalósult kisfilmeknek köszönhetően világszerte többmillió nemzetközi tévénéző ismerkedhet meg a következő hetekben a Vörösmarty téren található Dorothea Hotellel és ezáltal Budapesttel is, mint vonzó európai turisztikai célponttal.

2024. július 4. A BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésének köszönhetően a Vörösmarty téren található Dorothea Hotelről sugároz bemutató kisfilmeket júliusban a CNBC International a kereskedelmi műsoridejében. Az elkészült felvételek azonban nem csak a főváros szívében található gyöngyszemet népszerűsítik, hanem magát Budapestet is.

Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a közelmúltban megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről.

Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot” – mondta a riportban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója.

Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője. „Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik” – osztotta meg gondolatait Piero Lissoni.

A Dorothea Hotel egyedülálló lehetőséget nyújt az utazóknak, hogy egy olyan nemzetközi brandet tapasztaljanak meg, amelynél az apró részletekben, a dizájnban megjelennek a magyar motívumok” – tette hozzá Cameron McNeillie, a Dorothea Hotel szállodaigazgatója.

A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket 2024 júliusában kezdi el sugározni a CNBC International a kereskedelmi reklámszüneteiben.

A Marriott Bonvoy portfóliójába tartozó Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection tavaly november óta várja a vendégeit Budapest szívében, a Vörösmarty tér szomszédságában, az ünnepélyes nemzetközi nyitóeseményét pedig idén májusban tartották. A Budapest ikonikus V. kerületében három, különböző korban és stílusban épült épületet összefogó háztömbben életre kelt új szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott a fővárosnak.

A Dorothea Hotelben a múlt és a jelen finoman összefonódik: a felújított történelmi épülettől kezdve a mesés vendégszobákon át a minden érzékszervünket megmozgató étkezési élményig és a rejtett wellness részlegig, a szálloda olyan páratlan élménycsomagot kínál, amely által a vendégek nemcsak elmerülhetnek a Dorothea egyedülálló világában, hanem részeseivé is válhatnak a történetének.

Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilm az alábbi gombra kattintva nézhető meg: