A BDPST Group a Lifestyle Hotel Mátra értékesítésének céljából írt alá megállapodást


@BDPST

Megállapodást írt alá a BDPST Group Zrt. a Mátraházán található 4 csillagos Lifestyle Hotel Mátra értékesítéséről. A cégcsoport 2023. augusztus 1-től a szálloda üzemeltetését is átadja az új tulajdonosnak, a Peter’s Consulting Korlátolt Felelősségű Társaságnak.

A Peter’s Consulting Korlátolt Felelősségű Társaság veszi át 2023. augusztus 1-től a Lifestyle Hotel Mátra tulajdonjogát és üzemeltetését. A mátrai szálloda szolgáltatási színvonalát 2021-től közel 2 éven át erősítette a BDPST Group szállodaüzemeltetési divíziója. Ezalatt az idő alatt a cégcsoport – mind üzemeltetőként, mind tulajdonosként – nagy hangsúlyt fektetett a hotel és a régió turisztikai potenciáljának növelésre.

A Kékes lábánál található 114 szobás komplexumot 2021-ben akvirálta a BDPST Group. A célkitűzés az volt, hogy a szellemi és fizikai feltöltődést, és hegyvidéki környezetet kereső vendégek számára olyan szálláshelyet biztosítsunk, mely a kitűnő lokációnak és a gazdag szolgáltatási palettának köszönhetően az év 365 napján tudjon jó kihasználtsággal működni. A  Lifestyle Hotel Mátra a jövőben is a már megszokott magas minőségű ellátással és csapattal várja a kikapcsolódni vágyó vendégeket.

A 4 csillagos wellness hotel értékesítése illeszkedik a BDPST Group hosszú távú stratégiájába, amely alapot teremt az új ernyőmárka, a BOTANIQ Collection bevezetéséhez. A prémium márka lehetővé teszi az alá tartozó egységek összehangolt szolgáltatási színvonalának felállítását. A szállodaportfólióban végzett átalakításoknak köszönhetően egy új, egységes értékajánlat, valamint egy ehhez illeszkedő magas minőségű követelményrendszer kialakítása valósul meg.” – fejtette ki Somlyai Zoltán a BDPST Hotel Management Zrt. vezetője.

 

***

A BOTANIQ Collection-ről:

BOTANIQ Collection alá olyan prémium minőségű hotelek, gasztronómiai egységek és szolgáltatások tartoznak, amelyek bár tematikájukban eltérőek, környezetükhöz való viszonyulásukban és értékrendjükben azonosak. A márka alá tartozó helyeket saját személyiségük és történetük teszi egyedivé, ennek köszönhetően válnak signature desztinációkká, reprezentatív, otthont idéző, autentikus atmoszférájú helyszínekké. A BOTANIQ Collection garanciát jelent a vendégek számára, hogy a márka alá tartozó egységekben minden alkalommal a megszokott minőség, színvonal és élmény várja őket. A BOTANIQ Collection márka alá tartozik jelenleg a BOTANIQ Turai Kastély és étterme, a Clarisse, a Verno House, a Flava Kitchen & More, a megújult Andrássy Kúria & Spa és étterme, a Bobajka.

A márkát tovább erősíti a 2023 nyarán nyitó Botaniq Budai Klub, Magyarország első prémium privát klubja, mely étteremmel, különböző wellness és fitnesz szolgáltatásokkal, teniszpályákkal, továbbá a gyermekek számára fenntartott „kids clubbal” várja a pihenni és kikapcsolódni vágyókat.

 

A BDPST Groupról:

A 2015-ben alapított BDPST Group dinamikusan növekvő tőkebefektető társaság. Stratégiai célja, hogy egy erős gazdasági vízió mentén, szektorokon átívelően, egy a nemzetközi versenyben is helytállni képes, kimagasló piaci teljesítményű cégcsoporttá váljék. A cégcsoport számos befektetést menedzsel a turisztikai ingatlanpiacon, a pénzügyi szektorban és logisztikai területen. A cégcsoport számára kimagaslóan fontos a gazdasági, a társadalmi, valamint a környezeti fenntarthatóság elve és gyakorlata. Éppen ezért olyan befektetéseket keres, amelyek ezeknek a kritériumoknak egyaránt eleget tesznek, emellett hozzájárulnak a magyarországi építészeti örökség értékeinek megmentéséhez, valamint az ingatlanpiacon történő értékteremtéshez.